12 aug

nu har jag äntligen varit och hämtat min väska och därmed är alla mina saknade saker tillbaka. Alltså parfymen, allt smink, MP3, borsten, mina shortisar och drickan hehe. Fick också låna en mobil av nicole så nu kan jag äntligen vara kontaktbar dygnet runt. TUMMEN upp på den, nu kan jag äntligen vara glad igen?
Ska in till kungsan idag, ung08 får väl se om det blir skojigt.
 Och det allra bästa som har hänt sen uppdateringen igår är att jag äntligen vet när vi jag får börja träna handboll igen. Lyckan är gjord, ingen, inte en jävel kunde göra mig sur igår asså! wiiie

nä nu ska jag ta och gå ut och gå lite innan jag ska möta upp  fanny



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0