13aug

livet är hårt. Imorse var det finaste vädret så jag var med fanny på hennes simskola (nej hon är inte efterbliven och går på simskola utan hon lär småbarn att simma)(faaast mina småpojkar är mkt sötare :D förlåt fanny). Men senare när jag skulle ut igen så börjar det ju självklart att spöregna och min dröm om att få spela amerikans fotboll denna dag gick i kras.

dagen har gått helt åt helvete även om den var ganska najs. Allt började med att min (nicoles) mobil dog och jag var helt lonley mitt ute i nowhere (okej jag var typ i fridhemsplan men ändå). Där jag lovat att träffa min mamma utanför åhlens. Sååå jag går in på åhlens och letar efter henne överallt. Självklart hade mobilen varit död under hela min bussresa dig så moder min hade ingen aning om när jag skulle komma och inte jag själv heller för den delen. Till slut när jag hade gett upp hoppet och tänker ta bussen hem så ser jag min kära mor. OM jag blev lycklig. Vi gick runt lite sen var jag tvungen att åka vidare eftersom att jag hade lovat några att träffa dom. Så då blev det att jag fick ringa runt till mina andra kompisar från min mammas telefon för att hitta min andra kompis nummer.

Helt knas vart allt! men till slut hittade jag dom. Vi gick runt i stan ett bra tag (i äkcelösregn) och senare drog vi till älvsjö för att ha lite filmmys. Vi hade även köpt tacochips och grejer så vi gjorde världens godaste tacotallrik!

Jag förstår verkligen inte hur folk klarade sig förr i tiden när det inte fanns mobiltelefoner. stackars asså!
Minus med min dag idag var förutom att min kära telefon var död, att jag gick rätt in i ett dörrhantag. fan vad ont det gjorde

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0