18 aug

mamma väckte mig vid halv elva imorse, OM jag hade svårt att gå upp. Kände mig som en zoombie som varit död i typ tusen år. Herre, jag fattar inte hur jag ska orka gå upp sen när skolan börjar. Men jag ska använda mig av nicoles metod att vara hyper. Och det passar ju mig bra eftersom att jag är galen(?)
Kanske ska prova att springa runt i hela lägenheten och skrika som en apa, eller kanske i trapphuset så att alla vaknar? HEHE vore ganska kul. Fast roligast vore att typ terra min brorsa.. om det inte hade varit för det simpla faktumet att han alltid går upp före mig.

Ne usch skolan.. mår fan  psykiskt dåligt av att tänka på det. Men nu måste jag rusa ska in till staden med elooooise. Får se om jag får träffa min lilla plutt också som jag inte har träffat sen hon åkte iväg på läget.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0