21/8

sitter och funderar på möjligheterna att kicka en målvakt från ett visst lag.. till nästa år kommer jag vara kingarnas king. Vilken sport och vilket lag får ni klura ut själva hehe.

nej men nu ska vi inte vara dumma, jag bara låtsas som att jag är bra så att alla ska tycka att jag är fett cooool.
Funderar på att gå och länsa en viss kräftish kylskåp? Vore ganska najs. synd bara att hennes föräldrar är där uppe, vilket gör det lite svårare för mig.
nu har jag precis skördats människans farm också, mycket ansträngande... men vad ska man göra farmen är ju hennes/vårat nya liv.

bara för att jävlas, så får ni en bild på kräftis :D:D:D

NU ska vi upp och krubba, (som vanligt) hare bra tjaa

peace

Kommentarer
Postat av: Nicole

nej men fiiiint då :o :O

gahhhh

2009-08-24 @ 13:28:23
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0