anteckningar

uppdate från today!

detta är våran miniblogg (anteckningar) från idag. (ja den är helt osammanhängande men det är ju bara ANTECKNIGAR :))))

Nicole tre gånger i flempan och kepskillen. hennes pappa jobbar i flempan polisen, farliga grejer speciellt för mig säger dom. Klagar på uppförsbackar jättemkt fanny klagar på att hon bär några extra kilo. jag tänkte krypa i en tunnel. nicole klagar mer, nicole får ont där fram i backar!!! vilse (punkt) nicole tror att vi är i huddinge. Nicole pratar med en främmande man som inte kan svenska språket jag är svettig nicole tycker att det är mysigt här. hon ser nått där framme, GRATTIS.. båda har glajor  nicole svamlar på latin. Nu är matchen slut dom torska galet men det säger vi inte högt. nu sitter vi här och schteker i mörkret. Erik gjorde ett mål
PEACE

I väntan på kepskillen sätter nicole på dålig musik. cool musik. hon kom på att hon inte kan ha  brillor på sig. smart tjej! fast det är inte sol.den är borta. borta med vindnen. Jag och nicole ska börja på hockey i korpen eller hockeyskolan den är för 3-9åringar. Alla glor äckelpottor. Hypere vi åkte bil. Kepsis och filip gjorde chins duktiga pojkar. Nu åker fanny efter en timmes väntan. nej det var inte hennes buss tydligen. hejdå fanny. nu går vi till fruängsbussen

Kommentarer
Postat av: Nicole

Väldigt fint skrivet ;D

2009-08-10 @ 00:24:48
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaah blir ju nästan tårögd :D

2009-08-10 @ 01:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0