CHIPSÅNGEST

shit asså abooow, mammernas qatta börjar bli blödig inte okej, uppmärksamma INTE okej. shit, det är inte bra att leka med små pojkar, dom är typ äckliga för det första, alltså killbaciller vad är det? blää säger jag bara. värre än gamla chips INTE BRA ALLTSÅ  aah men sajk livet är hårt, idag har jag varit olydig fast det är ingen som vet om det. det känns jobbigt, fast vad gör det när solen inte skiner? ingenting.

znyft på att en liten pojke är i grekland breeee, men aja han får väl komma hem o leka sen igen :) (y) tummen upp för det, gillar sånt! HIHIHIHI, nu kommer den stora fråga, alltså det stooooooooora problemet.  Mitt livs stora fråga just nu, ska man välja sourcream onion eller dillchips? shit, C H I P S Å N G E S T.

egentligen vill jag ha båda fast nej då blir man tjockiZzzzz. heheheh, nej nu ska jag gå & dreggla över brad pitt i troja.

//Qattmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0