dumma fan

jag måste vara världens trögaste eller klantigaste människa? Skulle åka till skarpnäck idag till min kära vän. Bytet skulle ske i slussen där jag skulle byta till skarpnäck. Gissa vilken tub jag går på? Jo tunnelbanan innan som går mot.. jo Hagsätra! Sitter och pratar i telefon med nicole så jag märker inte att jag åker mot mitt öde. har inte direkt koll på skarpnäcklinjens stationer men när jag börjar åka förbi högdalen och bandhagen börjar jag känna att nått är fel. Men jag bryr mig inte så mycket om det och det slutar med att jag hamnar ända borta i hagsätra (sluthållplats, yes)

Bra jobbat qattmamman, bara att sätta sig på nästa tub tillbaka mot gullmars, sen byta till skarpnäck. Ja den resan tog ju typ 1 timme och 40 minuter istället för 40 minuter.

Jag hade jättemycket att skriva precis innan jag började skriva detta inlägg, men nu är alla mina smarta ord som bortblåsta.

peace

Kommentarer
Postat av: mr. rambo

hihhii mjau gillar dig fritzl <3

2009-08-17 @ 04:36:13
URL: http://puuuusss
Postat av: Nicole

hahah så duktig ;)

2009-08-17 @ 12:59:53
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0