en riktigt satsardag

nu är jag så död som gasad jude. Kom precis hem från satsarträningen, galet jobbigt, ibland gillar jag att man har så bra kondis.....

dagen börja med IDROTTSDAG wiihu, där vi delades upp med 1,2 och 3or.  skitballt
Min härliga grupp var brun och hårig (Kiwi) . vi massa satsarövningar, som vi såklart vann alla på.  De fläckiga grönjölingarna kan ju bara pilla sig (vilket nicole gör varje dag ändå så det behöver vi ju inte tala om)
Sen var det bara hem och krubba. Jag är otroligt imponerad av min och mr.rambos otroliga förmåga för måttkänsla. Vi gjorde ju typ bara mat till 5 personer när vi är två, men men är man bra så är man.
Seriöst så höll jag typ på att dö, trodde att jag skulle spy upp maten. Satt som en idiot (uppblåst kossa som idisslar maten) och försökte trycka ner skiten.

Efter maten var det bara att dra vidare med mr bönis till småpojksträningen (om man har saknat dom små energibollarna(?)) Efter det blev det självklart en sväng till donken som alla andra dagar med bönan innan det var dags att åka till min egen träning.

Nu sitter jag slapp som en potatissäck och väntar på bättre tider. Min farm måste skördas om två timmar, och jag måste duscha. men egentligen vill jag bara sova

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0