ere party? nej vänta det är det itne

maaah gahd blev helt överlycklig när jag hittade våra gamla videosar från mitt gamla minneskort. HEHEHE
när vi kör igång med bloggen ordentligt då blire fart alltså. Galet najzzziga videosar.
Gårdagen spenderades hos våran gamla klasskamrat som kommit tillbaka till Stockholm från en annan del av Sverige.

Idag kommer dagen tillägnas åt min lilla älskling bönjävel som fyller 18 jefla år idag, sen blire ut och punda.

Har vi något roligt att dela med till folket idag då? Nää jag är ingen såndär hejdundrande bra bloggare.
Men något kan jag dela med mig och det är att jag garvade väldigt mycket när min hund bajsade på en helt knallgrön gräsmatta (och nej jag tog inte upp det, de var det som var det roliga)

nej nu måste jag kila iväg, ska hämta min väska som jag så olyckligtvis glömde igår. AAAAAAAAAAAAAAAAAAASSÅ ARGH vad arg jag blir. Jag+väskor= SO NOT TRUE. usch inte konstigt att jag aldrig har med mig någon

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0