för jag är inte trött, för jag är inte trött

åh neeej jag har inte gått och lagt mig ännu hehehehehehehehehe
JAG ÄR HYPPPPPPPPPERMAMA, tänk om man ändå  kunde vara såhär på morgonen, va enkelt livet skulle vara då!
fast egentligen har ni tänkt på en sak, det är typ morgon nu så jag är hyper :D:D:D:D

eh lilla rambo där borta i östberga viskade i mitt öra att jag skulle ringa imorgon. Imorgon? då lär hon (det) få vänta i typ 24 timmar MOHAHAHA

imorgon ska jag till ikea och skjuta alla små barn. SKOJ SKOJ. Kanske köpa flera bicpack pizzaslice a la ikea som jag och mr.rambo kan krubba under våra sista dräggdagar på sommarlovet. Om det nu blir några mer sånna. Men nog om det. Mamma WISH att jag kommer vara pigg imorgon. DÄCKMODE DÄCKMODE DÄCKMODE

idag tvingade lilla ello mig att äta på tacobar. Såklart man tog natchodeluxe de GRAAAANDE!!! man ska inte snåla med maten eller hur? (hah det var inte ens en fråga)

jag såg the tomb idag, dålig film, helt random slut. haha adjöken fröken

nä nu borde jag fan sova på riktigt. Får se om sängen håller ikväll.. hmmmm


de två qattmammorna (de schtekigaste i mitten) ute på sin dagliga kajaktur



 

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0