fuck off and die

fuck off and die du är för ful för mig och din mamma går för en doggy-ring.

mjaaaau kisseqatten är INTE på bra humör ikväll, känner mig lite emo... inte bra, men det löser sig sen när man får träffa sin bästa vän hoppas jag. iallafall så var jag och tränade idag, livets enda lycka är ju min träning. så de va skojj, gjorde bra ifrån mig så va mkt happy, =D.

sen när ja kom hem så brakade helvetet lös, det vill säga min moder. inte att leka me asså, man får fan akta sig annars kommer hon med slaktarkniven när man sussar kudde i sina söta små drömmar. shit, måste lägga massa fällor som stoppar henne så jag kan sova tryggt i fortsättningen... men det löser sig nog, ska skaffa ett jätte stort lås till min dörr så hon inte kan komma in, så ska jag spika igen mina fönster så kanske man får vara ifred. ':) mjaa låter ju som en bra plan,´...

nu har jag inte tid att sitta här länge mkt som händer just nu, tillexemplen ska jag slåss med jossan & marcus nu om vem som ska få spela tv spel. JAAG lär ju vinna! heheeh PEACE// MR, fucking rambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0