HEEELG

såhär kul har jag


Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en iPod? -  nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? -  lyssnar på tuppen vettu

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? -  stadiumtofflor om jag får be

Vilken serie var den senaste du såg? -  scrubs tror jag

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - 100 påsar chips

Har någon någonsin kallat dig lat? - vill du höra min lista på antalet personer som kallat mig lat?

Tar du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - ah alkohol eller dunka en stekpanna i huvet så däckar man på sekunden.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? - har ingen cd-spelare här L(((((

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?- ...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - ja, jag är hemligheternas mästare.

När var senast någon stötte på dig? -  nyss, jag tror att katten gav mig en förförande blick

Vad åt du till middag? - vet inte riktigt om jag har ätit middag ännu

Använder du huvtröjor? - ja när jag rånar banker

Kan du vissla? - javisst kan jag det

Har du någonsin deltagit i en demonstration?- ja mot att kossor borde få sträva fritt på gatorna som i indien.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - bergochdalbanorna, SPIKAT

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - it sucks to be me J

Vilket riktnummer befinner du dig i? - eh 08 08 08 08

Är du blyg inför det motsatta könet? -  yes sir (beror på hur väl man känner dom)

Vilken film kan du alla replikerna till? - öhm ingen..  

Äger du några band T-shirts? - ah självklart eh.. tokio hotel är storfavortien!!!!!!!!

Pratar du några andra språk? OM jag kan,det är det enda jag kan!

Har du gråtit offentligt? - nej

Försöker du alltid lära dig nya saker? - typ ja

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - ah en i tån

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - LääääTT jag är fan fattig ju

Kan du kasta macka? - lite smått dålig på det måste jag ju erkänna.

Har du någonsin varit på Jamaica? - jamen självklart mina homies rastafaaari bor ju där

Vad har du med dig in på bion? - chips.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Har aldrig provat

hur många timmar sover du på en natt? - 5 typ

Äter du frukost dagligen? - nej tyvärrrrr

Är dina dagar fullbokade och stressiga? -  sometimes!

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - mja trubbel och trubbel, det har ju hänt att man fått sätta sig i skamvrån.

Vilken är din favoritfrukt? -jävlar den var svår!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?-  haha, då skulle jag vara smal vid det här laget

Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 18 barre

när fyller du år? - 12 november

Tror du på liv på andra planeter?-  ja, mr alien bor ju där uppe

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - tror det var mamma

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? - killar

Hur valde dina föräldrar ditt namn? - fint och för vad det betydde

Vad gör du när allt känns svårt? - äter
 
Sover du på sida, mage eller rygg? -  helt spikrak HELA natten

Vilken figur från en film påminner mest om dig själv?- Superman

Har du någonsin köpt något från eBay?-  nej

Tycker du om att krama folk?-  ibland så

Skulle du säga att du är trendig?- haha ofta

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?- skoja inte

Tycker du att du är attraktiv? - nej inte särskilt

Vad är du allergisk mot? - filippa och typ för många katter!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?- ah

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fan vet jag


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

haha, felicia betyder ju "stor lycka" x)

2009-08-29 @ 17:43:22
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja precis :D den lycklige it meaans

2009-08-30 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0