imorgon är det skola, wiieee

min röst is deaad and fucking gone! HAHA asså jag är verkligen kass på att hålla kvar min röst, får hålla tummarna för att den kommer tillbaka tills imorgon, för såhär kan vi inte ha det. FÖÖÖÖÖÖRSTA skoldagen imorgon, fyfan vad äckligt jobbigt. Alla nya ettor och att man måste träffa allt knazzz folk igen. Det enda positiva är att jag får tillbaka min ÄLSKADE skoldator (OM jag har saknat den) + paddan såklart.

Natten igår började ganska segt pga av olika anledningar. Jag och min kräftish kom hem ganska sent, så det blev sen utgång som alla andra dagar. Började ganska segt men mot slutet blev det galet skoj. Allt tack vare MR HB (mr hembränt). Skulle dra hem vid typ 12 men det slutade med att jag kom hem typ halv 4!

eh eh eh jag har skaffat mig en ny favoritlåt också, så måste slänga in den i bloggen hehe.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0