jag är för cool för att skriva blogg

godmorgon i stugan, ny dag nya möjligheter.

Tror att jag skippar detaljerna om helgen det är för illa för att kunna berättas. Just nu får jag sitta och hålla alla tummar jag har för min lilla kräftish som spelar dm i inneabandy med dom stora flickorna. Hon kommer göra minst 2 mål så nu är det bara att be till gud om att det händer.

Asså jag hatar verkligen kräftor, kan nån i sverige berätta varför man ska äta skiten? USCH USCH dubbelusch.
För det första så har dom värsta klorna, dom luktar bajs och deras små svarta pärlögon stirrar på en. Det äckligaste är när dom ska bryta dom, bara ta typ stjärten och bryta av den så att det låter värsta äckligt. Elakt? Tänk om nån skulle ta ens arm och knäcka den, usch tanken äcklar mig, lika mycket som det äcklar mig att se när folk sitter och äter kräftor. USCH seriöst  usch, så nu har jag fått ut mina aggresioner. Kräftskiva utan kräftor= <3<3<3

                                                                      peace


Kommentarer
Postat av: Nicole

ska jag ta till mig din förklaringar om kräftor eller? :(

2009-08-30 @ 15:29:33
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ah (6)

2009-08-30 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0