kiss my ass pumba

kiss my ass pumba, har precis skickat iväg ett mkt gulligt mms med en bit av "bra vibrationer" som sjungs av ingen mindre än skräcködlan kikki danielsson. pussw på skinkan kikki(pumba), gillar dig. att sitta och lyssna på henne e iofs lika skojj som det är värt att försöka bli av med sliskiga turkar på krogen, omöjligt & slöseri med dyrbar tid.

nej förlåt kickan, så söt. ja igår var jag och en liten chompis ute på krogen och shaka ass, mmh mkt söt tjej vi dansade med, hon hade en gul sidenklänning som satt lika tight och fint som ett korvskinn på en mammut?. men hon var trevlig så henne lämnar vi ifred.

nu ska jag börja dra mig mot sängen, imorgon ska jag ut & leka. //Qattmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0