mammernas qatta

jäääävlar vad najs, snart kommer det komma upp massa smaskiga små dogbitar ni kan se på era snuskiga små apor :) fast inte riktigt än måste tala ut med min lilla kompanjon som nu befinner sig i örby, fel hood så just nu kan vi inte prata lixxxxom, känns inte rätt måste snacka business in our own h00d.

peace, qattmamman nummer ett gör sig iodrning för att sätta sig i bastund & tänka över sina dumheter (vilket kommer ta ganska lång tid eftersom min lista är ungefär två mil lång) sen ska tjockizen snaska chirre & kolla på en film efter jag tagit en vända ner i bubblet. ska kolla om man kan bjuda på en smaskig bild också. Vill bara uppmärksamma er på att vi snart kommer att dra igång med hänga nf, vilket kommer att bli riktigt spännande, så håll utkik. mammernas qatta checkar ut slut.


med denna bild vill jag säga puss på skinkan till min andra qattmamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0