mjau qatten

hehehe mammas lilla apa e hemma nuuuuuee, täkte bara kika in & säga att mammernas qatta e hemma nu nämligen mini hitler, känns ju ganska så najs. Så snart blir väl till att dra sig tillbaka till my h00d.

har varit sjyk så har inte kunnat träna, typ febran o hostat o så, fett segt. har vait ute på tyresö och kurerat mig... men idag mår jag ganska så bra så ikväll ska jag och Madde ut o leka.

nä nu ska jag gå och leta efter mat, men uppdterar lite senare när jag har något skojjigt att berätta / BÄÄÄÄZTA

måste ju bara säga att det inte finns så många småungar här ute i tyresö hood att slå ner, man får leta länge flör att hitta ett passande offer hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0