qattmamman talar ut

nä så var inte alls dagen, nu ska jag berätta hur den verkligen var, ur filippas synvinkel var den ganska.. eh sne!
Men jag ska skriva utifrån henne ändå :)


Hej era små judar. Idag kom jag försent till skolan även fast madde och världens bästa böna ringde mig var 10onde minut. Men idag var jag faktiskt ganska snabb på att göra iordning mig så jag kommer FAKTISKT bara en timme försent.
Dagen var väldigt jobbig då jag fick se allas fula trynen 24/7, men jag klarade av dagen och den blev mycket lyckad när jag och qattmamman började på vårat projektarbete. WERE GONNA GET RICH BITCH!!!!

Efter skolan så väntade vi på marcus och benji.. ah ah... seen så åkte jag, madde, judas och de två små pojkarna till snaps i medborgarplatsen. Lite senare kom världens coolaste partypeople kräftish och qattmamman förbi, helt uppklädda. SHIT va fula liksom man ba azzååå dah. Men iaf så hade jag redan druckit några glas vin då, även om det tog 30 minuter för mig att få i mig ett glas. Tyvärr fick inte de små judarna dricka vin för dom är för SMÅ, hehe in their faceeees! Så jag satt där själv och njöt i min stjärnglans såsom bara jag kan göra.

2 vinare senare så åkte vi vidare till donken för att krubba lite. Cool som jag är så tiggde jag till mig hela TVÅ cheeseburgare (y) Sen däckade jag, asså jag lovar jag var inte packad man bara såg det på mina ögon!!!! Sen åkte jag hem till marcus med benji. Det var skoj. NU vet jag faktiskt inte vad jag gör kanske ligger däckad i någon buske nånstans?


PUZZZZZWWW

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha nejnej filippa du var verkligen inte packad..! ;D hahahaha

2009-08-26 @ 17:13:24
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte flipp som skrev ju din lilla apa :(

2009-08-27 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0