SAJK

d to the öd eller vad? Alltså herre, städa är verkligen inte min grej och då menar jag verkligen inte. När börja jag städa egentligen, typ 6 timmar sen, eller?

Fast jag är typ klar nu, med "lite" hjälp från min mammas sida. Nu är det ända som fattas lite nya möbler sen är rummet klappat och klart. Kanske önska mig en 13 000 kr HD tv i present (eller vänta det har jag ju redan gjort)?
Nä fyfan ärligt talat jag måste nog skaffa mig en städare för ja, asså kan inte mer än säga att jag ger mig själv allergiska reaktioner av att vara i det dära rummet.
Duktig som jag (mamma) var, så tvättade vi även. Då var jag också tvungen att tvätta mina leriga skor från eken cup. Det måste ha varit det äckligaste jag har gjort på länge (ja, i-landsproblem). Men det är synd om sånnabarn som mig som måste rengöra skorna alldeles själv.
Haha nej ärligt fyfan vad äcklig jag är, jag hade helt glömt bort dom där leriga skorna.



NEJ nu ska jag äntligen gå och köpa den efterlängtade spriten (eh..läsken asså)  som jag har suktat efter hela dagen

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0