till er alla som blev tappade på huvudet när ni var små

för det första vill jag bara ge creed till my w00nderful mami som fixat mitt helvete till säng. Så nu är den fin igen, nybäddad och grejer. BRA SKIT, man vill ju inte ligga i en säng full med kvalster och daggmaskar. MEn tyvärr för er som inte visste det kommer ni aldrig att bli av med de små rackarna i era sänger hur mycket ni än byter lakan., så forget it. skit i och byta lakan :) grymt bra motto, eller? 

sen vill jag även ge creed till sl som gör att MIN/VÅRAN hoodbuss bara gåra fucking en gång i haltvimmen. Annars brukar den gå typ var 10-15 minut. Bra jobbat sl, äckliga små håriga apor.  Sommartrafik MY ASS :)))))))))) 

för det tredje vill jag bara ge creed till mig själv för att jag är så attans bra på att få ner kungen på kubb. Alltså när man skjuter pinnen mellan benen! Sjukt bra det där lät, men oh så sant

 PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0