tillbaka i bet0ngen

tilbaka i bet0ngen skulle man ju kunna säga, har kommit hem från mitt träningsläger med laget dom mot förmodran var mycket najs, trodde inte det men det var verkligen kul. missade vår funday pga spöregn men det gjorde mig inte mkt eftersom jag är sjuk typ & fick gå och sussa mitt på dagen istället,. haha synd att jag sover bort mitt läger med laget..

men iallafall var det mkt trevligt (ja det var myyyyyyycket trevligt), och jag ville inte åka hem idag när min coach sa att jag skulle åka hem tidigare & b e s ö k a s j u k a n, hon var också snabb med att säga att jag inte har tid att vara sjuk efter nästa vecka så om jag ska vara det får jag ta några dagar nu innan vi ska börja kötta ordentligt. hörde också ryktet om att man ska göras om till baskettos bas?, mkt benstyrka i den här lilla damen. men jag älskar min plats som bak så jag slåss nog hellre för den. :)  riverside mother fucker!  :D / mr, rambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0