TVSPPPPPPPPPPPEL <3

min mamma går runt och sjunger på en låt från 67(?) hon är jättelycklig för att hon hitta några tuggummin på ikea som dom typ har slutat sälja överallt. Bra mamma! Nu ska hon gå själv till affären och handla mat, för jag orkar inte följa med. HEHE SKOJ. Gud vad mycket det står om min mamma i denna blogg, den kanske borde heta alltomminmamma.blogg.se istället?
Jag fick iaf med mig lite saker från trippen på ikea idag bara för att mamma tycker att jag är världens bästa barn :)))) yeah love ikea!

ikväll ska jag till martin och lira tvspel hela natten, och antagligen ska lilla äcklet med också om hon inte bangar.
Ska ladda upp med mina pizzaslices som jag köpte på ikea idag, så att jag orkar hela natten! DET ÄR NAAAAAJS

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0