die

tjululu, sitter i skolan trött som satan och med vinterjackan på
skönt är det ute och, bara fyra minusgrader! Väntar på att det ska bli rast så man får träffa sin kära kräfta igen (det var inte igår). Igår råkade jag skippa skolan för att gyma (och en del andra orsaker). Sen drog jag med mami och kirrade ut mitt sparkonto så det kom pengar på mitt personkonto. När jag har hämtat ut mitt studiebidrag kommer jag ha över 2000 spänn, JIHAAA jag kommer känna mig rik.

Sen drog jag vidare till Lottenpotten, vi gjorde ett enhörningpussel som jag fick av henne när jag fyllde år, hahah bästa! Det roligaste var att vi sket i att komma i tid till matchsamlingen bara för att göra klart det där pusslet. Men vad ska man göra, man måste ju göra vissa prioriteringar här i livet. Våran prioritering var i detta läge helt enkelt pusslet, såklart.
Matchen ska man inte ens snacka om, torsk med 2 bollar, ledde med fem. Alla som känner mig kan ju få höra min dampstory om matchen sen, eller ah det kommer ni få göra vad ni än vill. Cause im on fiiiire.
Fick in 5 mål iaf, så det var väl chill på den, borde dock ha gjort många fler men vad ska man göra. lite besviken on myself.
Ikväll ska jag till fanny på middag med några pojkisar, det ska bli myspys!

Catch up with ya later, ska satas på min företagsekonomi nu, yeeeees :(


miiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0