jobbig dag

haft en mycket jobbig dag idag. Startade dagen med en ordentlig frukost, alltså luft för jag blev helt inne i guitarhero. Jag är verkligen som en liten kille när jag spelar tvspel, blir helt inne!

Ja men iaf jag var helt GRYYYYYYM. Efter mitt damp för att jag inte kunde klara en hardlåt, så övergick jag till alla easylåtar. Och efter jag klarat alla dom så klarade jag hardlåten på första försöket.  SEEEEEEEN flöt allt bara på, klarade 8 expertlåtar innan jag kände att det var dags att hitta på något annat. Det roligaste var att när jag klarade låtarna var jag som ett litet barn på julafton, helt överlycklig.

Sedan kollade jag på sveriges värsta bilförare (helt kär i det programet) innan slutligen Nicole kom hem to moiii little place, fick mig på bättre tankar och vi gick ut och grillade med lite folk. Nu sitter jag här och filosoferar om mixturneringen som är om typ 2månader :))) kul att man har ett liv.
Nä som sagt no more time for the blogg today. SEE YAAAA


ungefär såhär ser det ut när jag spelar gh



peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0