there´s no time

idag kommer det bli ett hima rajtantajtan. Galet stressad idag (som alla andra dagar) och  måste snart iväg.

Ville bara berätta att min säng är helt knaaazzz och jag har inga planer på att fixa den för 11220onde gången. Det är nämligen så att den har brakat ner på ena sidan, som den alltid gör när man ligger två i den. Vilket innebär att sängen är helt sne och att jag har sovit så i två nätter nu. en natt med mig själv och en med company. Shit påminn mig att aldrig skaffa kille, tänk om man ligger där och helt plötsligt ba POOOOOOFF. Ja då var ju det (o)kärleksfulla momentet över.
Men vad ska man göra, man kan ju inte skylla på sängen, den är ju så söt.  Liksom ett brunt påslakan och stora bruna dunkuddar, snyft jag finner inga ord. Kan helt enkelt inte skylla på sängen.

Det var allt vad jag hade att säga.
Pikten kallar

en låt tillängad flippen, the black sheep


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0