i got a feeling that tonight goona be a good night

good uppdatering, som vanligt.
Ska snart börja fixa iordning mig för kvällen och bara be till gud om att mamma och bror kommer hem från älvsjömässan snart så dom kan laga mat till mig. För man kan ju inte gå ut med tom mage, eller kan man. Jo det kan man (hej billig fylla). Får fundera på vilket av alternativen som låter mest lockande. Jag tror att det kommer bli maten ändå, eller så kör man en DONKEN senare tonight? Jävla liv om mat (men det är bara för att det är livet) så nu ska jag berätta vidare på mitt oerhört tråkiga liv.

OSTEN ska med ut idag, ska bli så galet najs! Länge sen man fick köra med det drägget. Dock ska ju inte lilla äcklet med, den dissen får man! men det är bara att tacka och ta emot
nu får vi bara hoppas på att kvällen blir grym och att det inte blir alltför många NFs, för dååå taggar jag långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0