söndag

en riktigt härligt helg blev det till slut, trots allt strul (ja kräftan du är den skyldige, lillen). 26 kr är bra skit säger jag bara, mer behöver vi inte gå in på.
ett plus i kanten är att min säng äntligen håller, detta pågrund av min tvkartong som jag fick med min supertv. Ja den tvn är verkligen min älskling.
Minus för denna helg är min jävla röst som alla andra dagar. Shit fattar inte att den inte ens kan hålla i en hel helg utan att försvinna, men aja vad ska man göra. bara att skrika på ännu mer

meeen trots att det är söndag idag så slutar inte helgen ännu. studiedag imorgon, toppen toppen! Då ska jag verkligen ta igen för all förlorad sömn för helgen. Och dessvärre blir det en del plugg också.
Nej nu måste jag ta tag i att göra mat. Alltid detta tjat om mat, jag gillare.

hare bra loosers


Kommentarer
Postat av: Nicole

skyll inte på mig :( höhöhöhöhöhöh

2009-11-26 @ 19:20:48
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0