bra uppdate

streeess har prov på torsdag och har inte börjat plugga ännu, kanske dags att göra det nu? eller?
varit sur större delen av dagen idag, förutom i skolan, i love fucking schoooool asså! Hade fight med brorsan, det var i och för sig ganska kul när jag tänker efter, och få ut sina aggressioner lite. Det kan fan inte bli bättre!
har även hunnit dampa på mitt lag som alla andra dagar, haha vilken surkärring jag känner mig som varje träning asså. Men thats life, dom får helt enkelt leva med det. varför jag dampar ska vi inte ta upp heller.
inte gladare blir man när man hör mammas och pappas samtal i telefonen, pappa verkar ju gilla att säga att jag gör allt fel. Tack pappa! tur att man har en mamma som är lite snällare iaf. CPgubbe!!!!!!!!!!
sen gillar jag inte att min fot typ halvpaja idag på träningen, inte ok! men det löser sig, man är ju biff (???)

Just nu är jag så himla uttråkad även fast jag har gjort nått ända sen jag kom hem från träningen. förstår inte varför jag är så rastlös hela tiden. men just därför så känns det SUPERSKÖNT att jag har planerat hela veckan redan så jag slipper ha tråkigt höhöhö
onsdag: träffa ankan och mia för att fixa lokalen/musiken och massa skit. Sen träffa bönan senare på kvällen. (PLUGGA SOM ETT AS)
torsdag: träffa kära emelie, träna mina kära småpojkar sen egen träning.
fredag: träffa två små busar, match, sen eventuellt till filippas pappa, spa och bastu och grejer. Kan bli väldigt najs om inte den lilla busen ska ut och härja.
lördag: min,ankans och mias fucking lokalfest WIHU!
söndag: SLEEEPYTIME + träna småfliiickor

shit vad ointressant inlägg, tur att ändå ingen läser då! NAJZZZZZZZZ

nu ska jag ta tag i det hära pluggandet, natti alla mina fans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0