cp

eh ja bra uppdatering under helgen, as usual!
inte haft nån tid överhuvudtaget att skriva förens nu, och nu kommer jag typ däcka snart.
Fredagen bjöd till skola, efter det var det första matchen för säsongen, ja det gick ju det det gick! sen kollade vi på några pojkar som spelade efter innan vi fick rusha hem och fixa oss för att dra på nån fest i farsta.
På lördagen åkte jag med min kära kräfta till skärholmen för att hitta en vinterjacka, dock gjorde jag inte det. Utan köpte en tröja, smink och present till pappa (usch jag känner mig redan fattig).
Sen drog vi vidare till nicole och käkade mat, som alla andra dagar! Tacos stod på menyn, så jävla gott!
lite senare kom fanny och vi  åkte och mötte upp lilla emelie för att dra till älvsjö. Där var det fett segt, snubbarna var helt konstiga. Så vi tagga efter ett tag och åkte till frunken, lite mer najs asså.

Idag har mina småpojkar haft seriestart så var där och coachade dom med lilla bönish. Sen åkte jag och emelie för att träna ett annat knattelag. Herregud vad driven man ääär!!!!! sen tagga jag hem för att fira lilla papsen. Gammal gubbe det där asså!


Så jävla sliten just nu, funderar på att skippa skolan imorgon? jag har ändå ingen röst (som alla andra helger) så ingen ide hehe. Menmen vi får väl se hur det blir med det. Ha en GRYYYYM söndagskväll hommiiieees pousswww w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0