döö :)

är så trött på alla idioter. det finns seriöst ingen normal människa. alla är bara falska eller totalt hjärndöda. inte en enda pålitlig. föddes människor helt utan hjärnceller eller? skulle nog tro det!
ska isolera mig i mitt rum hela lovet och några veckor till efter det tror jag. eller ja iaf tills kvällen då man ändå måste ut och träffa människor. herregud.
har iaf bestämt mig för att bo hos min kära fader ett tag nu, så får man lite kvalitetstid med han också eftersom att jag knappt är här uppe (vet inte varför, men men).
så "förlåt" om jag är otrevlig mot nån några dagar framöver, men ärligt så bryr jag mig inte ett skit. TAGGA LÅNGT :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0