fredagsmys?

sitter och funderar på om jag ska åka in till stan för att köpa den dära jackan idag. Riktigt jobbigt läge + att jag inte orkar röra mig en mm från min säng!
Studiedag idag då, wiihu vilket för mig bara innebar sova (vissa fick ju gå upp runt sju för att leka karlsson på taket, mohaha feel the pain). Jag behövde verkligen sova, vaknade inte av någonting den här morgonen.

filmen igår, sög renutsagt k*KKKKKKKK, skitdåligt.blir fan besviken, fast jag trodde i och för sig inte att det skulle vara någon vidare höjdare heller. Det finns det ingen film som är nu för tiden, speciellt inte skräckfilmer. Så om det är någon som skulle veta någon bra skräckrulle så kontakta mig!!!!!!!!!!!!!

nej nu ska jag fortsätta mitt faboulous life, alltså snacka med kräftan. HAREEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0