grattis broder från en annan moder

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR! Grattis mannen myten legenden, MIA
18 år myndig och stor idag.
Nu är det bara jag kvar då. YEEES gillar att typ fylla år sist, men det är najs.

Sitter här med fanny och väntar på bättre tider. Jag är helt sjuk, men jag måste tyvärr vara uppe för att kriga mig iväg till Mias middag som hon ska ha idag. Ska bli skitmysigt. Men sen är det bara hem och sova, och ladda upp för helgen, och bara hoppas att man är frisk då.

ne nu ska vi nog börja fixa oss, catch up with ya later


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Ihii^^ Taaaack broooor^^<3<3

2009-10-28 @ 23:26:30
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0