hej lov

jobbig dag. eller?
dan började med att vi vaknade hos fanny vid kl 7 för att några borrade i hennes hus! SKITJOBBIGT, förstöra våran skönhetssömn sådär inte okej. Senare åkte vi in till stan för att bunny skulle köpa lite grejer till halloween. Hon köpte några tynga grejer, så den puddingen kommer bli riktigt lääääcker på lördag.
Senare mötte vi upp kepsis (stackarn som jobbar på lovet, iiiinte), kollade lite på liljeholmstooorget innan vi satt  på donken i 2 timmar. Helt värdo? Nej det gick fan fett snabbt och äntligen har jag fått i pojken lite cheedar cheesedip. bästa! jag vet att han älskade det även om han försökte att inte visa hur mkt han gillade det. Sen var det bara att åka hem en snabbis. Mästerkocken (me,myself and i) lagade lite delicious food. Innan vi var tvugna att rusha till bussen mot träningen.
Nu sitter jag häör hemma hos min kära fader och väntar på att min bror ska lämna tvn så att vi får spela x-box. Men det verkar inte gå så bra, för vi har suttit ett tag här nu. Men jaja det löser sig, får väl kasta ut han genom balkongen eller nått!

Nu är det bara 10 minuter kvar tills fucking BROR (mia) fyller 18 barre. HEHEHEHEH stora tjejen!

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

WIEEE! 18 FUCKING JÄVLA ÅÅÅÅÅR!:D<3

2009-10-28 @ 02:34:09
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAA

2009-10-28 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0