I'm perfect!

I'm perfect! qattmamma numero dos e här & bloggar, trevligt va? det är ju precis vad ni alla sett fram emot och väntat på så läääänge!

och jag vet, om man väntar på något gott väntar man aldrig för l'nge, och jag är jättegod! man vill bara ta en tugga när man ser mig, och det är ju uppskattat, men jag gilla rinte när folk hopas på mig och bits och grejjer. så jag försöker undvika att blogga så ofta osv, men aah. vad ska man göra liksom.

prata precis lite med challe, han är ju fortfarande lika söt som alltid. nästan så man önska att man inte slutade träffa honom, men som med alla män i mitt liv så både kommer och går dem, men det bästa är ju att det alltid kommer nya,..

det som är lite sämre är att vissa fastnar lite längre i huvet än på plats och då blire lätt lite jobbigt, lite som nu... You're the man of my dreams typ, fast det verkar du inte fatta din dumma apa! oj oj oj, aah nej nu ska vi inte gå till överdrift eftersom det finns något som kallas internet, och tom för hjärndöda små pojkar är det enkelt att hitta denna fina blogg och läsa.. men aaaja, qattmamman ska nog sluta skriva nu och gå och borsta tänderna.

JUSStE snart blire tandblekning också (y) och sånt gillar vi ju eftersom det är lika ytligt som jag själv, så ni har ju redan räknat ut att det är lilla filippa som sitter och skriver... tralala "all i want for christmas is youuuuuuuuuuu" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0