kallare tider

hej sverige. Sitter här i mitt datarum som är typ 10 minusgrader i och fryser arslet av mig. Jo tack jag gillar sverige på tinvten det är så varmt,skönt, mysigt, underbart, varmt igen, och ännu mer varmt och mysigt.
Speciellt när man måste dra på sig sina 100 kg vinterjackor med massa misshandel av djur på luvan, det är skoj.

Sen är det ju najs att man måste köpa massa nya kläder till vinter, nya jacka, mössa, vantar, halsduk, skor och hela köret ! så man nästan har pengar till julafton då man måste lägga ner det enda pengarna man har och bli helt totalknasfattig eftersom att man inte har orken att söka ett jobb för att man är för fet lat och bastant.

men nog om det, pallar inte berätta vad jag ska göra idag så ni får helt enkelt ta och luska ut det själva. Inte ska man vara hemma iaf. och vi hade världens underbaraste start på dagen när jag skulle dra mig upp ur sängen för att åka till FEK lektionen,. Det var skoj, vi hade teater.

ne nu ska jag röra mig feta arlse från datorn och försöka träna lite! PUSSINUSSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0