knas i livet

ja vi är ena riktiga superbloggare asså! funderar på att lägga ner denna trevliga blogg, ändå inga uppdates!
såå heiido på den snart


kan berätta om min helt meningslösa dag som bestog av att vara i skolan, spränga skolan på NO:n (önskedrömm iaf) och inte få ett skit gjort som alla andra dagar. efter skolan tagga jag till stan med emelie, ganska så skojigt. Har nog äntligen hittat den vinterjackan jag vill ha nu också. Inte för tunn och inte för tjock så man känner sig som en jävla orörlig pingvin när man ska gå, och typ inte kan röra sig. Billig och bra är den, jag pallar inte leta mer efter nån jacka hehe. Så den blir kalas. Sen hann vi en snabbis till emelie för att äta luft (alltså piroger) och dricka oboy innan vi skulle möta upp hanna och åka till träningen.
Nu sitter jag här som alla andra vardagskvällar och ruttnar framför datorn med min farm, som inte alls är lika rutten. Den är mer underbar. Underbaraste av de underbara.

nu ska jag hålla käften och gå och duscha (ja förlåt för att jag svär men jag älskar verkligen att svära, min största hobby).
Jag ska även passa på att säga förlåt till mamma (alltså Nicole kräftan ne**** paddish) för att jag inte gick och la mig för 50 minuter sen. förlåt förlåt förlåt, snälla döda mig inte imorgon.


hejdå era hjärndöda fiskar


Kommentarer
Postat av: Nicole

shiiit såg ju det här nu, alltså det är inte okej felicia. Hur många gånger ska vi egentligen behöva ta det här samtalet?!!!!! Jag blir inte arg och inte sur, men besviken, besviken är vad jag blir...

2009-10-15 @ 16:50:11
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0