mijau

tjo alla qatter och alla fulingar, sitter i skolan och gör.. absolut ingenting!
engelska c, jo tja skitskoijgt fattar inte ens varför jag valde den kursen jag suger k*k på engelska. Det roliga är att våran lärare är så himla uberseriös också så han går runt och snackar med alla och kollar konstiga videosar. Bra lärare, wiie. kommer sakna dig när du lämnar skolan BUUHU.

Igår spenderades dagen med emelie och hanna, och den modiga lilla brödrosten! Jag råkade missa skolan.. som alla andra dagar och gick runt i stan helt utan smink och med största luffarkläderna. Pinsam man är egentligen, verkar nästan som att jag tror att jag är snygg utan. Inte särskilt vacker med heller men det är en annan femma. Är iaf lite stolt över att man inte hade smink på hela dagen hehehe, var bara tvungen att få det ur mig.
Iaf så mötte jag först upp emelie sen in till stan för att möta hanni. Sen gick vi runt där innan vi till slut köpte chirre, läsk och massa grönsaker med dip för att slänga oss framför tvn med hem till midgård!
Och nej vi överdrev inte med morötterna, det blev bara tre skålar typ!

idag är det träning, OM jag är taggad. Vill träna nu nu nu!


jättesnygg bild från helgen!!!!!

nej plikten kallar, måste börja studera lite.  eller kanske lira lite cs har inte bestämt mig ritkigt ännu
Pussinussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0