segt

jag gör verkligen aaallt för att slippa plugga just nu, så tänkte bjuda er på ett till inlägg.

Har precis hälsat på mr tony irving, mannen myten legenden himself! Tung kille det där. Och vi i våran skola har ju turen att ha hans "dansacademy" i SAMMA BYGGNAD! jag kunde inte ha varit lyckligare.
har också lyckats få isak att köpa en klubba till mig, bara för att jag är så liten (under 18). Att vara liten har ju bara sina fördelar.
Nu sitter jag och väntar att få krubb, magen ba kurrar efter mat. Undrar vad mateleverna har hittat på för gräsligt idag. Dom har väl säkert lagt i laxeringsmedel i maten, men det gör inget för då får alla gå hem.

Nej nu ska jag ärligt försöka ta tag i det här pluggandet. hasta la vista baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0