sjuuukling, eller?

verkar som att febern äntligen har släppt? Legat isolerad i min säng de senaste 36 timmarna typ. Verkligen inte roligt och nu är jag så uttråkad så att jag kände att datorn bara var ett måste (mest för farmens skull hehe man får ju inte halka efter). Synd att inte så många vaknat ännu men men.
Dock är jag fortfarande inte helt frisk, KUL att vara sjuk på lovet och speciellt helgen. D to the amp. Men imorgon ska jag vara frisk då ska det bli partaaaj.
hahaha det här lovet måste ha varit det sästa på länge. Knas, tänker inte ens gå in på allt som har hänt. men kaos är det enda ordet för den hära veckan.

Nej nu ska jag gå och ta lite godis från brorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0