studiedag

hej alla mina fans
dagen idag har spenderats med den lilla apan, har både försökt att dränka henne, kasta ut henne genom ett fönster och matförgifta henne. Dock misslyckades jag. Efter våran underbara skola fylld med.. geografi
drog vi en snabbis till konsum för att införskaffa oss hamburgerbröd, dressing och SALLAD (ja man är väl nyttig), för att tagga hem och käka HAMBURGARE såklart!!!!

första gången jag slapp stressa för att dra vidare och träna mina småpojkar med min kära vän bönan. Sen var det som vanlig dags att dra till träningen för att satsa galet! jag råkade sträcka mig vilket var väldigt tråkigt. fast biff som man är så har det redan gått över. 

nu ligger jag här och väntar på att min film ska ladda klar! final destination blire, hoppas verkligen att den är bra, den har ju inte direkt fått bästa kritiken!

IMORGON ÄR DET FUCKING STUDIEDAG, så jag får vara uppe hur länge jag vill idag, nanananna! taaaaaaggad! sen helg helg helg helg

(NU ÄR MIN FILM KLAR WIIIIIIHU! filmtajm)

puss på er


Kommentarer
Postat av: rambo

hehehe jag tror jag ska mörda dig! :@ alla dina dråpförsök börjar gå mig på nerverna nu, ska spööa upp dig :D äckel äckel äckel äckel äckel äckel

2009-10-18 @ 18:42:22
URL: http://ätbajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0