tack för en stråååålande uppdatering

tack för en stråååålande uppdatering min kära vän, aah shit världen e ju full av judar, tyvär.
aah iallafall så har rambo varit ute på vift igen som alla andra dagar,. har spenderat helgen med att va ute och shaka ass på krogen med danni & madde, även med robban och lite andra c00la kisar. inte så skoj egentligen så därför drog jag & marcus en chillnani dag igår, en hemmakväll me film & godis, riktigt najs.

idag har jag varit ute på tyresö och lekt lite, vart me världens bästa madelene nere i stallet och tagit bort sommarhagen och lite sånt, ganska skoj, gillar mina grymt sexiga gummistövlar med blommor på som jag hade på mig. sen var planen att vi skulle ut i natten och träffa lite män fast det blev inte så, så rambo drog sin kos hem till åsen igen,. mamma var inte på krigsstigen idag (y) bästa, så man fick ju vara ifred,. nu ligger hon och snarkar som den jude hon är i sin stora säng, det låter ju säkert till grannarna,

hehe på tal och grannar, när jag och kevin satt utanför min lilla port för inte så länge sen så hörde man andra saker från grannarna på andra sidan gatan, i typ en timme (jag vi satt ute mitt på natten i typ 2 timmar), men de e gulligt, stackars dom som bor i huset mitt emot, om deras lila lovenest typ väcker halva stan, aaja sex e ju najs, men man kanske inte behöver låta som om man blir mördad. aahja, nu ska jag gå och lägga mig och sussa kudde. så skönt, men man borde nästa ringa hit ******* så han kan pilla mig på ryggen tills jag somnar :) (y) natti natti små kisar, puss på skinkan / mr,rambo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0