2/8

just nu är jag väldigt grinig, vet inte riktigt varför men ah säkert nån jättebra anledning.
Gick inte till våran enda lektion i skolan idag heller, pga utav att min mobil var död. Detta betyder att jag inte längre kan förlita mig på min mobils överlevnad och därmed måste skaffa en väckarklocka.

sanningen är hård, en skrikande äcklig väckarklocka ska införskaffas  och göra mina mornar till ett helvete. OM jag inte börjar ladda min mobil lite oftare då kanske jag slipper skaffa en hehehehe









nu ska jag in och göra stan osäker med emelie, krökmästarnas mästare(?) det ryktas att vi även ska följa med felicia d och köpa väska, hm hm hm hm


fett me mkt peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0