ett seriöst inlägg till er alla seriösa läsare



Ännu en stressig torsdag vilket betyder NO FOOD for the tjockizz.

Ska snart taggish till skolan för att satsa på geograaafin. Hade ingen lektion på förmiddagen med de söta små entrepenörerna pga av lilla äcklet som aldrig kan gå upp till skolan, slog på stort och lyckades försova sig idag också. Tummen upp för dig, det får du extrapoäng för! 
Efter skolan blire stress som vanligt för att hinna hem, hämta träningsgrejer och för att sticka och träna mina småpojkar (det där låter lika bra varje gång).

Idag har jag haft turen på min sida och "tvingat" (nej hon offrade sig faktiskt) min mamma att göra pastasallad så jag hinner äta nånting emellan den träningen och min egen. Så jag slipper svälta idag, lucky meee. jag har världens bästa mamma, jag vet :))))
Aja iaf efter småpojksträningen äre bara att lubba vidare till min egen satsarträning och typ få hjärtattacker eftersom jag inte har 0,0 kondition, men det är najzzz!

så tyvärr små gullepluttar hinner jag inte uppdatera denna sööta, fina, underbara, fantastiska blogg nått mer tills ikväll hehehe

fan jag är riktigt sugen på att slå någon just nu, vart är min punchbag martin och isak? :( 
neee maten kallar!!!!  

peeeeace out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0