freeedagmys

fredag fredag. Har precis följt med flippen och köpt massa tjockizzz"mat", (egentligen skulle det bli lite andra saker fixat men aaah) hey hoe hemmakväll för henne? Skulle jag ha haft om jag hade det där feta godislagret, faaaast jag tror nog inte att den lilla grisen stannar hemma ikväll!

jag har kommit på hur mycket jag hatar topmodell, speciellt topmodel australien? HALLÅ lägg av, det är typ 16åriga fulingar som har fått en gnutta för mkt luft och självförtroende. Och det mesigaste måste ju vara att alla ska grina heeeeeeela tiden, herregud får dom aldrig nog av att gråta. Mina tårar skulle fan vara slut om jag grät sådär mycket.
Sen för det andra hatar jag även sweet sixteen. För det första fyller dom typ inte ens 16 utan typ 15 eller 18 (? liksom). Sen är dom galet dryga och tror att dom äger hela världen och att dom är jordens mittpunkt. man kan ju bara sitta och garva åt alla äckligt bortskämda människor som har en fest för 300 000 dollar (för det tredje är alla fula också, som ett plus i kanten).

Ett stort plus till MADE däremot. riktiga satsarmänniskor, det e naaajs

NEJ nu ska jag ut och leka, ha en treeevlig fredagskväll, drick inte allförmycket för det ska jag göra

 PEEEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0