kvällspromenad

precis tagit en kvällspromenad med kräftish, alltid lika skönt! Jag tror faktiskt att jag ska börja gå ut och gå lite mer på kvällarna, vore ganska najs! Men alla får ju akta sig sig så att dom inte träffar på mig, fetaste gangtaaaahn tar alla med lillfingret!
men iaf, så kände mig så fet idag när jag legat hemma och degat hela dan sen man kom hem från mr.rambo så det var skönt att komma ut. Eller ja jag har ju faktiskt varit dukig och studerat flitigt idag. så äntligen har jag förstått matten lite bättre!
Nu ska jag vara tyst på alla matte c lektioner så jag slipper Fläskarnold, hästen, Zola abdulla och Iceman, för dom kommer få sitta i ett eget grupprum bara för att dom pratar så mycket :)))))  YES!

något jag kommit att tänka på är att jag verkligen inte gillar chiuacuoororr, ASSÅ vettefan hur det stavas men det skiter vi i, för dom är ändå så små och äckliga. Dom kan nästan inte klassas som hundar(?) dom är mer som råttor, i och för sig är min hund också en liten dammråtta, men hon har iaf världens sötaste ansikte, så man kan inte motså henne!

aja nog om... eh hundar! Nu ska jag kolla lite Karate-kid á la KUNG POW! (måste vara världens roligaste film)

Sleep tight, hit by a knife Peace


favvobilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0