mjau

hej mina små orrar! har saknat er sååååå mkt (not) :) (y).

kom precis hem från stan mkt mys, passa på att fälla några krokodiltårar också nör jag ändpå var igång så nu har man ju gjort en hel del saken under dagen (y). ja, nu sitter jag och lyssnar när emelie och anton pratar i telefon, väldigt givande, lär mig massor.

ah idag skulle man träffat en liten apa men nej så blev det ju inte, shit nu får man höra telefonsex också, dags o tagga snart innan det går för hett till här i luren, HIHIHIHIH!

ja idag fyller ju llla mikail år, haha gansga skoj att en 21 åring beter sig osm en tio åring, men verkligen + i kanten för din del. GRATTTTTTIS hälsar qattmammorna och alla andra blattebarn på jb. hihi hej då kinesjävel nu ska jag gitta, tjaaaarå. /Mr,. rambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0