Mr, rambo e ute på vift igen

Mr, rambo e ute på vift igen, kom precis hem från min satsarträning gick mycket bra idag också, hej här svettas vi vilt vårat program är skitnajs, riktigt kul att träna bästa. tog det riktigt chill idag efter träningen duscha och satt och käka frukt i typ 20 minuter i omklädningsrummet innan jag orkade gå poch ta bussen från nacka till slussen :) (y), gillar inte att stressa.

just därör slår jag tre flugon i en smäll nu genom att skriva lite smuts åt er c00la kisar medans jag äter & harvestar farmen, börjar ju gå bra nu (y), gillar sånt! aah, sen ska jag möta en söt liten tjej, tror hon heter emelie? :) kan ju bli skoj, när skoja bara fett trist förstår faktiskt inte varför jag umgås med henne?:) eftersom lilla emelie läser så kan jag ju tillägga att jag bara skojjar och att jag älskar dig! :)

nä men nu ska jag fortsätta äta sen ut på vift, för er som saknat mig i skolan som alla andra dagar så kan jag glädja er med att lillla filippa faktiskt kommer till skolan imorgon, så kan vi leka då, tjaaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0