Mr, rambo hälsar god natt

mr, rambo sitter här i ensamheten, hihih sjukt mys med glass & hallon, och i världens skönaste säng. livet kan inte bli mkt mer schtek just nu, aaah. en självgod liten flicka ska strax gå och knoppa, sjukt skönt.. imorgon ska man kriga upp till skolan så man e där 8.15 för att leka med dom små entrepenör 2orna, skoj skoj. men mkt bra för vårat företag.

så ser fram emot att kämpa mig ur sängem, för att visa alla sitt vackra yttre i skolan, det inre däremot kommer ingen åt, hihi konstigt när folk tror att jag ska spotta dom i ansiktet om dom öppnar käften (detta sker då oftast tidigt på mornarna i skolans lokaler) :), mjaa mitt morgon humör är inte alltid på topp som med allt annat då jag är en riktig liten bitterfitta, världens bitch, men de e lungt ni älskar mig ändå. :) så god natt, och till dig världens bästa vän glöm inte bort att jag ÄLSKAR dig! xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt RAMBO!:d

2009-09-24 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0