Mr, Rambo

Mr, Rambo här igen sitter & kollar pics på mig själv. ganska gaaanska så najs. finns ju inget underbarare än att se sig själv eftersom man är jordens vackraste skapelse, skämt o sido men finns ju inget bättre än att vakna upp med sig själv varje morgon? hihi* älskar att det är lika svårt för folk att acceptera att det finns folk som älskar sig själva som det är enkelt för mig att säga att jag gör det :)

 Okej, för det första så vill jag bara hjälpa min lätt sinnesrubbade men ändå bästa vän felicia här med att säga att säga att det stav chihuahua (hon försökte få fram det i det tidigare inlägget, alltså hunden för alla er andra som inte heller har alla indianer i kanoten?).

med det sagt så känner jag att jag kan lämna det bakom mig & gå vidare med livet. skönt,.. eftersom jag numera är upptagen med något mycket viktigt, nämligen att kolla på two and a half men på 3an, lätt skönaste programmet. mkt najs med tanke på att mr, rambo här inte kollar speciellt mkt på tv. aaah shit asså, idag när man krigade upp till skolan för att ha foto visar det sig att man har en snygg f00dbaby, hoppas verkligen den kommer med på bilden!!!!! (y), inte för att det spelar någon roll det är ändå jag som gör bilden., sen får man kriga för att hinnat till träningen där man blir halvt mördad av sina coaches, men de e najs, sen va jag ute på vift ett tag, mys!

nej, nu har ´jag inte tid att sitta här o skriva mer smuts åt er mina små apor vi hörs imorgon, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0