naaatti

börjar fundera på att sussa kudden snart(?) men jag känner mig inte riktigt trött. Snart har man passerat 12gränsen också, då är det omöjligt att sova på några timmar. Nått bra på tv finns det ju inte heller så man har inget att göra. Bara massa skitprogram, förutom några idioter som skadar sig när dom åker skateboard och grejer. Vad har vi sagt, skadeglädjen är den enda sanna glädjen? Nä ärligt så suger det programet också, helt klantiga människor. 

Vad mer har jag för onödigt att säga.. JO jag fick tydligen min lilla mobilräkning idag som va typ lite för mycket. Någon har tydligen inte comviq!!!!! jag måste luska ut vem den jeeeveln är asså annars kommer jag bli ruinerad.

snart måste man väl börja stänga av ljudet här på datorn också, annars är det någon som kommer komma in med köttyxan och kötta mig :) nejmen visst förstör all min glädje här i världen. Jag känner på mig att imorgon kommer bli en väldigt seg morgon. Jag kommer verkligen inte komma upp ur sängen.

nä nu orkar jag inte skriva nått mer onödigt så, godnatt alla mina fans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0